Zdjęcia reklamowe dla Derlat Dieta Premium
Pracując jako fotografowie produktowi, możemy być pewni, że każdy nowy klient i każda następna współpraca może nasz zaskoczyć nowym wyzwaniem. Nasza kreatywność poddawana jest testom bardzo często, toteż wiadomość o zamówieniu u nas fotografii produktowych drewnianych młynków do przypraw od Kuźni Drewna wywołała miłe uczucie ekscytacji. Angelika do ostatniej chwili trzymała nas w niepewności mówiąc o wyglądzie ich produktów. Przed oczami miałem piękne rzeźbione kształty przypominające figury szachowe, błyszczące od gładkiej warstwy lakieru. No i co? W przesyłce od kuriera ujrzeliśmy właśnie tak wymarzone przedmioty!
Drewniane młynki do przypraw w wersji packshot oraz w aranżacji
Celem tej sesji reklamowej było wykonanie zdjęć produktowych młynków do przypraw w dwóch wersjach – na białym tle, czyli packshot, oraz w formie aranżowanej. Zdjęcia packshot to obecnie standard przy przygotowywaniu zdjęć do sklepów internetowych. Jest to również główny wymóg portali sprzedażowych typu allegro.
Zdjęcia drewnianych młynków do przypraw w aranżacji natomiast ma wywierać pozytywny wpływ na odbiorców oraz, najogólniej mówiąc, zachęcać do zakupu przedmiotu.
Najpierw skupiliśmy się na stworzeniu zdjęć packshot.
Aby wiernie zaprezentować rzeczywisty wygląd produktu…
Lakierowane przedmioty, takie jak drewniane młynki do przypraw, odbijają bardzo dużo światła, dlatego musieliśmy skupić się na wyeliminowaniu wszelkich niepożądanych refleksów. Następnie przystąpiliśmy do odpowiedniego oświetlenia fotografowanego drewnianego młynka do przypraw. Produkty miały kilka rodzajów kształtów dlatego do każdego musieliśmy przygotować osobny setup oświetleniowy co, jak zwykle w tej sytuacji, wydłużyło czas całej realizacji.
Kiedy wszystko już przygotowaliśmy, pozostało nam jeszcze dopilnować, aby zdjęcia które wykonamy wiernie oddawały nie tylko kształt ale i kolory. W tym celu posługujemy się Calibrite Colorchecker Passport 2. Przyrząd ten pozwala, w skrócie, na stworzenie profilu kolorystycznego, który odzwierciedla rzeczywiste barwy fotografowanej sceny.
Drewniane młynki do przypraw na zdjęciach aranżowanych
Drugim naszym zadaniem, a w zasadzie zadaniami, było stworzenie zdjęć naszych drewnianych młynków do przypraw w specjalnie przygotowanej wcześniej scenerii, czyli aranżacji. Dostaliśmy tutaj wytyczne aby nasi bohaterowie pojawili się w dwóch sytuacjach:
– jako główny temat zdjęcia
– jako przedmiot w użyciu.
Stylizacje
Klienci dali nam wolną rękę odnośnie stylizacji, dlatego całą aranżację przygotowywaliśmy od podstaw.
W pierwszej kategorii ustawiliśmy młynki w centrum kadru, którego tło miało podkreślać materiał z jakiego wykonano produkt, jego kolor, a także sytuacje w której dany przedmiot jest na co dzień używany.
W drugiej, skorzystaliśmy z już gotowych aranżacji, ale dodaliśmy element ludzki – męskie ręce, które były jednym z ustalonych wcześniej wymogów. Miały one nasuwać skojarzenia z kuchenną scenerią, profesjonalnym zastosowaniem naszych dzisiejszych produktów. Dodaliśmy jeszcze przyprawy wysypujące się z młynków podczas mielenie co dodało dynamiki całej sytuacji.
Do większości zdjęć wybraliśmy ciemny klimat z kontrastowym oświetleniem co pozwoliło na uzyskanie klimatycznej, przytulnej atmosfery kuchni z światłem dziennym.
Drewniane młynki do przypraw od Kuźnia Drewna – studium przypadku
Po wykonaniu zdjęć, przystąpiliśmy do retuszu i obróbki kolorystycznej naszych surowych zdjęć produktowych. Zawsze dążymy do jak najlepszego dopracowania kadru jeszcze przed wciśnięciem spustu migawki dlatego zdarza się, że zdjęcia które klienci od nas otrzymują, niewiele różnią się od tych które wynosimy prosto z naszego studia. Jednak zawsze staramy się o to, żeby główny temat, czyli prezentowany produkt – wyglądał perfekcyjnie i skutecznie zachęcał do kupna od naszych klientów.
To nasza misja
Wykonując zdjęcia produktowe, czujemy się trochę jak na misji. Pomagamy w niej, osobom zgłaszającym się do nas, zwiększać zyski ze sprzedaży w ich sklepach poprzez poprawę jakości strony wizualnej ich witryn sklepowych www.
Za każdym razem, kiedy otrzymujemy słowa uznania, czujemy, że to zadanie daje nam sens dalszego rozwoju i satysfakcję z tego, że mamy udział w sukcesach naszych klientów.
Badania pokazują, że dobre zdjęcia produktowe realnie i widocznie zwiększają sprzedaż danego produktu w internecie. Masz świetny nowy produkt? Potrzebujesz dobrych zdjęć tego produktu ale nie masz czasu żeby je wykonać?
Jesteśmy tutaj właśnie po to, żeby pomóc Ci z tym zadaniem.
Napisz do nas i zapytaj o ofertę!
Podziel się naszymi doświadczeniami na:
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on telegram